FAQ

Pobierz już teraz i zacznij śmigać razem z innymi!

1. Pierwsze kroki z LOGO.

Odblokowanie.

  • Wyszukaj skuter LOGO na mapie.

  • Wybierz skuter LOGO.

  • Użyj aplikacji, aby zeskanować QR-CODE skutera LOGO lub wprowadź 8-cyfrowy numer QR-CODE, użyj symbolu „latarki” gdy jest ciemno.

 

Parkowanie.

  • Po zakończeniu jazdy potwierdź to w aplikacji wybierając "END DRIVE".

  • Możesz również zablokować swój skuter LOGO za opłatą do 60 minut, potwierdź to w aplikacji wybierając "PAUSE".

Parking.

  • Parkuj z głową.

  • Parkuj na chodnikach lub wyznaczonych obszarach.

  • Parkuj zgodnie z zasadami publicznymi, nie blokując żadnej drogi.

  • Nie blokuj chodników dla pieszych.

  • Nie blokuj wejść i wyjść.

  • Nie blokuj wjazdów i wyjazów.

  • Nie parkuj, opierając skuter LOGO o budynki.

 

Odblokowanie kilku hulajnóg Logo.

  • To niestety nie jest możliwe.

2. Ceny i płatność.

Ile kosztuje Logo?

  • Koszt odblokowania to 3,00 PLN.

  • 1 minuta jazdy / 0,50 PLN.

  • 1 minuta przerwy / 0,10 PLN.

  • Zapoznaj się z naszymi promocjami.

 

Jak mogę zapłacić?

  • Możesz doładować swoje konto LOGO kupując PUNKTY, twoje opłaty będą pobierane z twojego doładowania w portfelu.

  • 1 punkt kosztuje 1,00 PLN.

  • Skorzystaj z naszych promocji podczas zasilenia konta, a otrzymasz dodatkowe punkty.

  • Oferujemy różne opcje płatności w celu doładowania twojego konta.

  • Saldo LOGO nie zostanie zwrócone i może być wykorzystane tylko na jazdy z LOGO.

  • Aby uzyskać fakturę proszę wysłać dane oraz numer telefonu na [email protected]

Moje konto zostało obciążone nieprawidłowo.

  • Jeśli istnieje nietypowa opłata za LOGO, wyślij nam e-mail: [email protected]

  • Pamiętaj, że niektórzy dostawcy usług płatniczych dokonają wpłaty testowej, która zostanie później automatycznie zwrócona.

 

Czy muszę zapłacić jeśli skuter Logo zostanie skradziony?

  • Jesteś odpowiedzialny za skuter LOGO, jeśli nie zaparkowałeś swojego skutera LOGO poprawnie, a następnie nie zakończyłeś jazdy w aplikacji wybierając "END DRIVE", jesteś odpowiedzialny za kradzieże.

3. Problemy z Logo.

Dlaczego nie mogę znaleźć skutera Logo na mapie?

  • Upewnij się, że masz zasięg sieci oraz włączony internet w telefonie.

  • Upewnij się, że skuter LOGO nie znajduje się za budynkami lub pojazdami.

  • Jeśli nadal nie widzisz skutera LOGO w aplikacji, powiadom nas o tym za pomocą informacji o pozycji za pośrednictwem aplikacji lub e-mail: [email protected]

  • Skuter LOGO z pustą baterią nie jest widoczny w aplikacji jako dostępny.

 

Dlaczego nie mogę odblokować skutera Logo?

  • Proszę użyć aplikacji, aby zeskanować QR-CODE skutera LOGO lub wprowadzić 8-cyfrowy NUMER QR-CODE, użyj symbolu "latarki" gdy jest ciemno.

  • Jeśli w aplikacji pojawi się komunikat "SERVICE", skuter LOGO znajduje się w trybie serwisowym, szukaj innego skutera LOGO w pobliżu.

  • W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o poinformowanie nas poprzez naszą aplikację lub e-mail: [email protected]

Dlaczego moje konto wciąż jest obciążane po zakończonej jeździe?

  • Sprawdź, czy twój skuter LOGO został prawidłowo zablokowany po zakończeniu jazdy potwierdzając "END DRIVE"

  • Blokowanie po zakończeniu jazdy może potrwać do 60 sekund

  • Pamiętaj, że aby połączyć się z aplikacją, potrzebujesz dobrego zasięgu sieci

  • Jeśli to nie zadziała, zamknij aplikację i uruchom ją ponownie

  • Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami przez e-mail: [email protected]

 

Uszkodzony skuter Logo.

  • Jeśli skuter LOGO jest uszkodzony lub nie nadaje się do jazdy, natychmiast przerwij podróż, zakończ podróż w aplikacji potwierdzając "END DRIVE".

  • Natychmiast zgłoś szkodę poprzez aplikację lub e-mail: [email protected]

  • Należy pamiętać, że tylko niezwłocznie zgłoszone usterki mogą zostać uznane odnośnie zwrotu płatności.

 

Nagły wypadek.

  • W razie nagłego przypadku wybierz numer alarmowy 112.

  • Policja 997.

  • Straż Pożarna 998.

  • Pogotowie Ratunkowe 999.

  • Jeśli będziesz bezpieczny, skontaktuj się z nami i zgłoś szkodę lub zdarzenie poprzez e-mail: [email protected]

4. Jak stać się klientem Logo?

Otwórz konto Logo. 

  • Musisz załadować naszą aplikację "LOGO SHARING" na swoim telefonie.

  • Rejestracja odbywa się za pośrednictwem twojego numeru telefonu.

  • Otrzymasz SMS z kodem potwierdzającym, wpisz go, aby dokończyć rejestrację.

Nie otrzymuję wiadomości tekstowych. 

  • Sprawdź, czy numer twojego telefonu jest prawidłowy.

  • Sprawdź czy masz zasięg i włączony internet w telefonie.

  • Musisz mieć możliwość odbierania SMS-ów, wyłącz blokowanie SMS-ów na swoim urządzeniu.

  • Powinieneś otrzymać SMS w ciągu 60 sekund, jeśli nie, możesz poprosić o nowy kod.

5. Bezpieczeństwo. 

Zawsze pamiętaj o swoim bezpieczeństwie. 

  • Sprawdź, czy skuter LOGO nie ma żadnych uchybień w zakresie bezpieczeństwa.

  • W przypadku wystąpienia uchybień, prosimy o poinformowanie nas poprzez aplikację lub e-mail: [email protected]

 

Limit wieku.  

  • Możesz jeździć skuterem LOGO jeśli masz ukończone 18 lat.

  • Jeśli masz mniej niż 18 lat, możesz jeździć ze skuterem LOGO tylko za zgodą rodziców.

 

Czy konieczny jest kask?  

  • Zawsze zalecamy noszenie kasku.

  • Nie ma obowiązku używania kasku.

Przepisy o ruchu drogowym.

  • Zawsze należy przestrzegać obowiązujących przepisów.

  • Parkuj z głową.

  • Uważaj na pieszych.

  • Zwracaj uwagę na innych użytkowników dróg i chodników.

 

Wypadek.

  • W razie nagłego wypadku wybierz numer alarmowy 112.

  • Umieść siebie oraz rannych w bezpieczeństwie i czekaj na służby ratunkowe.

  • Policja 997.

  • Straż Pożarna 998.

  • Pogotowie Ratunkowe 999.

  • Zadbaj o bezpieczeństwo swoje oraz innych poszkodowanych i czekaj na służby ratunkowe.

  • Jeśli będziesz bezpieczny, skontaktuj się z nami i zgłoś zdarzenie poprzez e-mail: [email protected]

6. Reklamacje.

Zgłoszenie awarii skutera Logo. 

  • Prosimy o przesłanie wiadomości ze wskazaniem pozycji skutera za pośrednictwem aplikacji lub e-mail [email protected]

 

Niepoprawne zaparkowanie skuteru Logo.  

  • Prosimy o przesłanie wiadomości ze wskazaniem pozycji skutera za pośrednictwem aplikacji lub e-mail [email protected]

  • Dziękujemy za pomoc.

Pytania dotyczące fakturowania.

  • Jeśli masz pytania dotyczące faktur, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: [email protected]

  • Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie twoje pytania.

 

Feedback.

  • Jesteś zadowolony, masz jakieś uwagi?

  • Masz pomysł?

  • Potrzebujesz więcej informacji?

  • Skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-mail: [email protected]

Pobierz już teraz i zacznij śmigać razem z innymi!

Pobierz już teraz i zacznij śmigać razem z innymi!

LOGO-SHARING © 2019 COPYRIGHT

DBAJ O KRAJ.

DBAJ O KRAJ.

DBAJ O KRAJ.